Ei niin mukavan päivän jälkeen (hautajaiset) niin jaksoin sitten la illalla mennä treenaamaan vielä vesisateeseen. Tehtiin riistojen kanssa Eddielle ihan linjaa maalla. Nanne oli linjan vieressä "häiriönä" ja ottikin aina suunnaksi Nannen. Sitten kun tehtiin motivoituna niin alkoi sujumaan. palautukset oli hyvät. Seuraaminen ok, mutta alussa meinas nokka mennä edellä riistan perässä....Murulle ja Bikolle tehtiin linjaa riistahajujen "läpi".Murun eka lähetys hajualueen läpi meni plörinäksi mutta sitten alkoi sujumaan ja kun olin määrätietoinen käskyissä niin sain etenemään hajujen yli/läpi variksen luo. Palutuksen yhteydessä heitettiin vielä lokki ihan lähellä mitä ei saanut ottaa, tämäkin meni hyvin. Seuraaminen parantunut hirveesti Murulla, olen treenannut sitä ruokakupin kanssa. Vielä pomppii mutta kun sanon seuraa niin se nykyään lopettaa sen ja on ihan kelpoo seuraamista.

Sunnuntai päivä kului sienimetsässä, tulikin hyvä saalis jälleen herkkutatteja ja kanttarellejä. Koirat juoksi 3h itsensä ihan väsyksiin. Hirvikärpäsiä oli nyt hiukan enemmän mutta ei niin paljon että halusi lähteä pakoon.... Illalla tein molemmille vähän seuraamista, maahanmenoa, sivulletuloa ja seisomista. Eddie on nyt hiffanut mitä seiso tarkoittaa nyt tarttee saada siihen kestoa, maahanmeno tehtiin niin että olin toisella puolella aitaa ja Eddie pihalla että ei päässyt mun lähelle (kun hakeutuu mun eteen maahan). Murulla vielä seisominen hakusessa, sivulletulo, seuraaminen ja maahanmeno parantunut hirveesti.