Oltiin eilen Eddien kanssa mölli toko kisoissa treenaamassa tulevia virallisia kokeita varten. Oli hyvää treeniä, porukkaa sopivasti paikalla, lepattavia kehä nauhoja, hemaisevia narttuja, kehätoimitsijoia ja tuomari. Tultiin Eddien kanssa kiireellä paikalle kun lähdin töistäkin vasta klo 16 kun paikalla piti olla 17.30...

Eli mentiin suoraan melekin paikallaoloon ja olin aivan varma että 2minuutissa nousee mutta ei noussut kun istumaan ihan viime hetkellä. 7 pistettä. Me oltiin sitten numero yksi joten päästiin sit jo pian suorittamaan loput. Pää kävi kun teleskooppi kun oli koiria ja ihmisiä ja olin aivan varma että liikkeet ei mene hyvin mutta itse en ehtinyt jännittää niin olin yllättäynyt kuinka hyvin meni. Eniten jännitti se että kun ei tullut palkkaa välillä -sitä emme ole treenanneet. No seuraamiset meni molemmat 8, ihan kivasti vähän väljä ilman hihnaa mutta käännökset meni kivasti jne. Sitten liikkeestä maahanmeno ja seisominen molemmat meni hyvin 9 molemmasta. Hyppy muuten ok mutta istui ennen kun palasin viereen 8 pistettä ja sitten luoksetulo N O L L A, lähti suoraan mua kohti täysillä 2m ennen mua niin suoraan minun ohi ja yleisöön, käskystä sitten tuli mun viereen. Harmi saatiin siten ALO2 jos luoksetulo olisi mennyt OK niin ALO1. Nyt tiedän vähän missä mennään ja olen tosi ylpee että sain innostumaan liikkeiden välissä ja oli kivan terhakas, ilman palkkaa emme ole tehneet noin pitkää settiä! Eddie sai sitten haukata frolic pussista itsenäisesti posket täyteen palkaksi.... kun olin unohtanut purkki palkan kotiin....

Sika hyvä treeniä, mennään ainakin kahtene tällaiseen ennen virallista koetta!