Menin heti aamulla kaikki kolmen kanssa lenkille jonka jälkeen menin paikkaan jossa minulla oli jäljet tehty.Tekokani paikoilleen ja Edi oli ekana vuorossa. Valjaat päälle ja menoksi! Näytin alun jonka olin verettänyt hyvin - haisteli sitä tarkkana lähti haistelemaan eteenpäin ja minä kannustin jälki sanaa hokien. Eteneminen oli hidasta, haisteli kohda kohdaltaan todella tarkkaan, välillä pysähtyi katsomaan minua, pidin liinan lyhyellä koko ajan. Edi eteni koko jäljen suoraviivaisesti jäljen päällä vaikka eteneminen oli kävelyvauhtia (mikä on tietty pirun hyvää..)ja jotenkin uhkui sellaista pientä jännitystä jätkästä. Kulmauksissa oli makupaloja ja ne se tietty söi ja haisteli melko tarkkaan ja hartaasti koko alueen. Kun pääsi jäljen päähän oli sellainen hämmästynyt ilme kun näki tekokanin -kantoi sitä ylpeenä. Jälki oli ehkä 2/3 koe jäljestä. Seuraavaksi teen samanlaisen jäljen mutta pyrin pitämään liinaa pitkänä. Hyvin meni joten ilmoitan varmaan molemmat johonkin kisaan, siitä tulee rankka viikonloppu kahden koiran kanssa...

Sitten otin Murun (Biko haisteli nokka pitkänä auton takaluukusta joka kerta kun luukku aukesi). Muruhan tiesi heti mistä oli kyse. Näytin jäljen alun ja sitten mentiin, meno oli taas sellaista että huhu (mulla on vieläkin pohkeet jumissa sen ramppaamisen jälkeen), no kuitenkin pidin nyt liinaa lyhyellä ja jarruttelin sain menemään hiukan hitaampaa vauhtia. Kannustin kulmissa tarkkaan tutkimiseen, kaivoi jopa maata kulmissa. Murukin meni jäljen päältä koko matkan, parissa kohtaa meinas lähteä hiukan väärän suuntaan mutta korjasi melko nopeasti, pidin viimeisen kulmauksen jälkeen liinaa pitkällä. Minun täytyy tehdä toinen jälki jossa minäkin harjoittelen jarruttamista pitkällä liinalla.

Muuten päivä meni vanhempien luo vierailessa Paraisilla ja Vasaraäessä. Kaikki koirat oli mukana.
Ensi lauantaina mennään katsomaan kun Hessu osallistuu viralliseen näyttelyyn Raumalla ja sitten viikolla jännätään Pimun lonkka ym kuvia!