Päivitykset jäljellä kun olen ollut tällä viikolla Helsingissä pari päivää töissä, olin Kaisan & Teemun luona yötä ja Pimu nukkui minun kylkiäisenä koko yö, tuli kotoinen olo...parempi kun yksin hotellissa!
Olin siis maanantaina kauden ekoissa VEPE treeneissä, mukana kaikki 4 karvaista (ajatuksena kaksi kärpästä samaan aikaan....ulkoilutan ja koulutan= ei hyvä idea) onneksi Valpuri toimi apu koira handlerina. Oli pikkasen haasteellista saada yksi kerrallaan golfin taka kontista ulos..kun yks ratkes niin kaikk meni perään...no sain kuitenkin tehty Murulle 2 liikettä, Eddielle 1 ja Bikolle yhden. Murun kanssa tein vientiä täydeltä matkalta damin kanssa, eli suoraan asiaan. Nappiin meni, ensi kerralla teen liivillä sama. Mitä turhaan treenata sitä mitä osaa satsaan nyt vientiin että saataisiin se AVO1 sieltä! Eddien kanssa tehtiin ihan veneestä hyppy. Hienosti meni veneeseen istui nätisti koko matkan 50m ja tuli yhdellä käskyllä maalitolppien väliin luokse, tein siitä palkkioksi vesi noudon (takaajatuksena harjoitella vesipalautuksia -dami tuli käteen ja ravista käskyllä ravsiti jälkeenpäin-NOME jutut on aina takaraivossa...) Bikolle tehtiin koko matkalta veneen tuonti ja totteli minua hienosti. Molemmille otin myös "NOME seuraamista" ja paikallaoloa kun kerran oli häiriöitä tarjolla.

Woody & Biko meni omaan kotiin keskiviikkona.

Huomenna lauantaina sitten NOME/WT treeneihin koko päiväksi!