Olen ollut viikko ylityöissä, välitilinpäätös. Ei ole paljon kerennyt muuta. Olen kyllä joka välissä yrittänyt tehdäjotain koirien kanssa. Yhdessä kisoissakin käytiin. Eddie AVO3 ja muru VOI0. Eddiellä kaatui siihen että häiriintyi haussa toisesta ohjaasta koirasta+jostakin syystä ei saanut haju kauimmaisesta lokista kun ulkona vedess, suoritti kyllä kaikki tehtävät muuten, ohjaus ei ollut tarpeeksi "tyylikäs" otti nenän käyttöön ja haki linnun :) Itse mokasin tuon kohdan aika pahasti. Eddie kävi sika kuumana noissa kisoissa,ei siis vinkunut silti mutta haahuili eikä tullut heti sivulle kun pyysin jne. Minäkin olin höpöttänyt kuulemma omiaan kertoi Nanne... mitö kaikkiea sitä tekee hermostuksissaan. Murun kanssa oli epäonnea annoin sen seistä ekassa laukauksessa ja pomppas eteen ehkä 1m =VOI luokassa se on samantien nolla!! pikkasen harmitti ihan mun moka. oli pari työnä niin saatii jatkaa, ohjaus oli sika vaikea ei mennyt markkeeraukset haku kakkonen, haussa ei mitään probleema, hienosti toi riistan joka keralla kun lähetin. odotus vaiheessa Murulla oli kylmä, hampaaat vaan kalisi. Piti lämmitella jälkenpäin kevyellä juoksulenkillä myöskin fyysisen rasituksen takia.  Laitan arvostelu myöhemmin kun ehdin. Tällä viikolla olen ehtinyt kaksi kertaa tehdä linjaa pellolla, mennyt tosi hyvin molemmilla. Molemmat selkeesti kisaavat vuorostaan kuka saa hakea, tekee hyvää vaan kun toinen saa odottaa vieressä. Kerran olen ehtnyt tehdä vesi treeniä molempien kanssa, sekin mennyt hyvin. jatkoin dami linajn tekoa kun koirat autossa ja siten lähetellyt rannasta, hyvin on mennyt, onneksi. Siitä saa sitten rakennettu endi kaudelle varmuutta.

Tänään olin illalla eddien kanssa TOKO treeneissä, tehtiin luoksetuloa, noutoa ja pysähdyksiä. Oli vähän tukala olo kun 3h ennen sitä minun molemmat poskiontelot puhakistiin ja huhdeltiin....

Muuat tässä ei sitten olekaan ehtinyt puuhata :)..niin pidin mä yhden taippari koulutuksenkin tässä välissä.... onneksi yöllä saa kuitenkin nukkua :)