Ei aina mene niin kuin Strömsöössä, oltiin ke VEPE kokeessa ja aloitettiin köyden viennillä mikä meni hienosti. Sitten veneen haku ja hukkuvan haku niin tuli molemmilla 9m maalilinjan ylitystä(itse liikkeet menivät muuten virheettömästi) ja poikittainen vienti jostain syystä Eddie ei lähtenyt vaikka osaa sen hyvin. Pisteet 51/100 VOI0. Yritän miettiä mikä meni pieleen koska Eddie osaa kaikki yksittäiset liikkeet hyvin. Täytyy varmaan ottaa kesävyys treenejä ja jättöpalkalla.

Olin myös tiistaina 29 päivä katsomassa Cesar Millania Hartwall areanlla. Tiedän että on ollut paljon kirjoituksia skandinaavissa siitä että mitä metodeja hän käyttää. Haluan itse muodostaa omat mielpiteet siitä mitä minä pystyn näkemään,lukemaan ja kokeemaan. Sen peruusteella mitä näin showssa niin ainakaan ei tullut esille voiman käyttökeinoja, lähinnä mistä olin iloinen että joku pystyy viemään liikunnan ja aktivoinnin sanomaa eteenpäin ja sen hän teki. Jos tämä osuu muutamankin ihmisen kohdalla monen tuhannen ihmisen joukossa perille niin se taas auttaa moni koiria hankalassa tilanteessa. Tavallinen matti meikäläinen joka osallistui tähän tapahtumaan ainakin sai sen viestin selvästi kerrottuna. Se on sitten toinen asia jos mattí meikäläinen ei ymmärrä sisältöä johtajuudesta jne ja alkaa käyttämään TV:ssä näkemiään tapoja.

Pepe oli treenamassa VEPEä minun ryhmässä tiistaina ja oli toiveena päästä ke SOVE ryhmään mutta ei mahtunut mukaan, harmi.

NOMEa olen treenannut pääasiassa suuntia ja markkeerauksia. TOKOa pitäisi treenata nyt enemmän.