Viikonloppu sujui ihan lenkkeilessä ja levätessä, ei mitään treeniä. Lepo teki hyvää meille kaikille.

Tänä aamuna kun lähdin töihin oli koominen tilanne; lähdin ajamaan töihin kun huomasin että olin unohtanut yskänlääkkeen kotiin (mulla on aivan hirvittävä yskä) käännyin ja menin takaisin kotiin. (olin ehkä 10min poissa) kun tulin ovesta sisään niin Muru oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin mielein kielin nolon näköinen. No sit huomasin että pedissä oli karkki pussi ...jota oli vahingossa unohtanut olohuoneen pöydälle (avaamaton). Nyt pussi oli tyhjä ja Murun pedissä - osa pussista pursu Eddien suusta kun yritti pokkana maata sohvalla " en minä ole mitääään tehnyt". Ykskään karkki ei ollut siis jäljellä ja Muru oli niin "nolon" että meni "piiloon""... Eddie ei ollut "nolona" ollenkaan vaan piti tiukasti suussaan osa pussista ja tujiotti mua niillä nappi silmillään.....ei voinut muuta kuin nauraa! Muru ei siis koskaan ota mistään mitään eikä varmaan nytkään vaan joku muu on ollut "puuhamiehenä" ja ahneus on sit iskenyt Muruunkin kun namit lattialla....