Molemmat pääsi vihdoinkin mukaan treeneihin kun Murun juoksut on ohi. Eddien ryhmä oli ekana, eka 10min meni kun Edie piti nokka maassa kun se ihana matto tuoksuu sata miljonaa. Loput ajasta jätkä olikin sitten ihan into piukassa treenaamassa. Radat men ihan kivasti, kepit tökkii edelleen mutta keksittiinkin että olen heilutellut väärää kättä (olen muuttanut systeemiä ihan noin vaan näköjään huomaamatta) ja siksi olen ollut liian hidas ja mennyt plörinäksi kun vaihdoin alkoi sujumaan taas. Otin myös lopuksi paikallaolon n 2m istaaltaan koira ja ihmisryhmän keskellä, seuraamista ja maahanmenoa mitä herra alkoi muutenkin tarjoamaan minulle kun tajusi että minulla on lihapullan palasia taskussa. Ihan lopuksi vielä laitoin noutamaan hihnan(joka oli sidottu solmuksi) eteenlähetyksellä hallin halki pahimman "hajualueen" läpi, tämä meni hienosti. Niin tein myös luoksetulon odottavien koira lauman läpi...jossa naisia mutta tuli hyvin. Murulle tein ennen Eddien treeniä luokspäästävyyttä (nousee moikkaamaan kun tulee ihan lähelle ei pysty hillitse..). Murun agility treenit meni hyvin tehtiin ihan kivoja ratoja, suurimmat ongelmat tulee siinä kun minä unohdan radat... Muru hengaili mulla vapaana hallissa kun tajusin että eihän mulla ole hihnaa Murulle ja olen kulkenut sisään halliin niin että Muru kävelee perässä - minusta on tullut hajamielinen! No hyvin se siinä meni se pysyy mun lähellä eikä välitä muista koirista radalla eikä juurikaan mutenkaan :) Eddie oli isossa häkissä harjoittelemassa odottamaista ja seurasi meidän treenejä.

Viikon treenivinkki päivitetty!