Ollaan päästy taas vauhtiin treenailujen kanssa, Eddie saa nykyään ruokansa niin että istuu selkä ruoka kuppia kohden ja lähetän taakse eli eteen toisin päin. Olen huomannut että on ollut huomattava apu kun olen Heikin neuvosta käyttänyt ruoka kuppia pienestä pennusta eteenlähetys kohteena, Edin linja on nyt jo aika hyvä ihan metsässä, menee motivoituna tai muistina suoraa linjaa noin 100m. Sokkona tietenkään en tee sille ollenkaan pitkään aikaan. Sitten ollaan tehty sekä Murulle ja Edille pysähtymis treeniä pillillä, Murun kanssa keskityin siihen että saan pysähtymään myös kun juoksee minusta pois päin Ossin neuvosta, sen olen nyt tehnyt niin että kun lenkillä lähtee juoksemaa metsäänpäin pillitän ja palkkaan narupallolla, tennispallolla tai fresbeellä. On mennyt yllättävän hyvin, Eddielle tein ekoja kertoja sama juttu, olin yllättynyt- pysähtyi hyvin ja oli tyytyväinen narupallo palkasta. Sitten teimme Edin kanssa palautumis harjoituksia niin että ojentaa minulle - meni taas vähän paremmin eikä liian hätäinen, joten tätä tankataan nyt joka pv muutaman minuutin jotta saadaan palautukset paremmaksi.

Muru ja Eddie on niin tohkeissaan kaikesta huomiosta nyt kun ollaan taas kotona että "kisailevat" kumpi saa olla kauemmin minun sylissä jne Eddie on seurannut minua nyt joka päivä kuin hai laivaa ja kun pysädyn jää istumaan ja tuijottaa minua niillä nappisilmillään...