Lähdettiin sitten eilen kiireessä rantaan VEPE iltakisoihin. Olin jo alittanut manamisen viennistä itsekseni autossa kotimatkalla töistä. No kun päästiin rantaan niin tapahtui sellainen ihme mitä ei ole koskaan aikaisemmin tapahtunut, Muru ei haukkunut autossa. AINA kun mennään rantaan niin samassa kohtaa jossa hän tunnistaa tien niin alkaa haukkuminen. Nyt oli hiiren hiljaa!!! Huolestuin jo että onko se kipeä. istui hiirenhiljaa autossa.Olisiko se voinut huomata minun jännityksen jo kotona? Olin jostakin syystä aika hermona ja kirous oli valmis, eka liike kahden veneen tuonti mikä osataan unissakin niin Murulla tuli joku hämmennys ja toi veneen minulle eikä rantaan. Saattaa johtua siitä että lähetin eri puolelta kun ennen ja vene ei ollut kunnolla näkyvissä siitä kohta mistä lähetin. Meni ihan hämmennyksiin ja yritti tuoda köyttä minulle, keskeytin liikken kun tajusin että nyt se on joutumassa veneen alle. Tultiin rantaan niin Muru oli vähän turhaantunut kun tiesi että en ollut tyytyväinen vaikka en sanonut mitään. No arvatkaa vaan miten viennissä kävi sitten, EI viennyt!(vaikka viennyt neljässä treeneissä yhdellä käskyllä täydellisesti!!!) kertakaikkiaan toi koira lukee mua kuin avointa kirjaa kun ollaan kisoissa tartutan sille "vienti kirouksen", se eka liike oli varmaan ihan kerta juttu en usko että siinä mitään ongelma tämän jälkeen, koska loput liikkeistä saman tyyppiset ja saatiin niistä täydet pisteet eli 25x2 yht 50ja AVO0. Nyt jatkan treenejä niin että palkka jätetään ylös rantaan aina myös kisoissa, pallo ja nami. Rantaan jätän hihnan maamerkiksi johon myös nami. Vientiä jatketaan kuten ennen super palkka veneeseen ja treeneissä nyt niin että ei tiedä mitä veneessä odottaa. Kyllä harmitti mutta sitten kun katsoo Murua niin tietää että ei tarvi kun katsoa peiliin - olen opettanut sen liikkeen päin brinkkalaa alusta ja Muru lukee mua tosiaan todella tarkkaan....Nanne sanoi että nyt hän alkaa kuvaamaan mua treeneissä ja kisoissa MITÄ MINÄ TEEN ERI TAVALLA, ei voi muuta olla kun treeneissä samassa rannassa menee täydellisesti!Käsittämätöntä !

Bikolla ja Nannella meni upeasti  - AVO1 tulos - muistaakseni 97 pistettä ja siirto VOI luokkaan! ONNEA, ONNEA!