Vietän edelleen eka työviikkoa loman jälkeen sairaslomalla..kaame flunssa päällä ja loppuviikko saikkee. Eilen oli hiukan parempi olo illalla (voi olla että burana hoiti taas tehtävänsä) ja itsellä oli ihan super tylsää ja koirat oli erityisen tylisistyneet tai etenkin Eddie. Muru ei silleen tule levottomaksi vaikka on monta pv ilman kunnon lenkkiä Eddie on sen verran nuori että alkaa muurahaiset olemaan housuissa jo kolmannen päivän jälkeen....Eddie keksi varastaa mun nenäliinoja olohuoneen pöydältä, tuo mulle jatkuvasti kenkiä, syö omenia mielettömiä määriä, kipee mun päälle, alkaa pyytää ruokaa jo kolmelta... No eilen olin hiukan pirteempi ja treenasin pihalla pikkasen. Edin kanssa otin suunta toistoja jälleen vasen ja oikea erikseen, ne menee hyvin kokeilin eka kerran niin että molemmilla puolella dami ja pistin aina hakemaan viimeksi "heitetyn", näki oikein kun se herne korvien välissä teki töitä...mutta meni yllättävän hyvin osaa katsoa minun kättä aika hyvin jo eikä mennyt kertaakaan värälle damille. sitten otin seuraamista joka mene myös yllättävän hyvin treenimäärään nähden (olen kyllä ruokailun yhteydessä vaatinut seuraamista joten tulee joka pv toistoa), käännöksissä jää turhaan kaukaa mun reidestä.. otin Eddielle myös taakselähetystä mikä ei yllättäen onnistunut ihan heti se jäi istumaan että mikä juttu tää nyt taas oli, istui vaan ja katseli mua lopuski nousi seisomaan ja turhaantui ja alkoi haukkumaan mua, helpotin tehtävää ja sitten alkoi taas sujumaan. Myös tein muutaman perus eteenmenon löysin pihalta uuden "kujan" jossa hyvä treenata. Murulle tein taakselähetyksiä ja eteenmenoja pysähdyksellä. taakselähetys oli taas hiukan vaikea kun yrtin sokkona mutta meni kuitenkin ja yritin käyttää sitä oikea äänensävyä. Lopuksi molemmille paikalla olo 3min samaan aikaan istaltaan. heittelin palloa, kävin sisällä, postilaatikolla jne..