Kun syksy tuli niin tuli tietenkin minulle kamala flunssakin, olin viime kisojen jälkeen sairaana reilun viikon ja kaikki treenit ja kisat jäännyt pariksi viikoksi. Nyt olen ollut loppuviikon aika hyvässä kunnossa ja taas pääsee harrastamaan. Koirat olleet melko kypsiä välillä mutta ovat purkaneet juoksulenkeillä Samulin kanssa suurimmat energiat kun olin sairaana. Pihalla odottaa syksyyn kuuluvat pihahommat  - onneksi vielä ollut niin lämmintä että kesäkukatkin vielä kukkii. Sienestämässä olen käynyt aina kun mahdollista ja "saalista" on tullut niin paljon että pakkanen on nyt virallisesti täynnä.

Treenaamisen makuun pääsin vasta tänään tehtiin uoma treeniä ja markkeerauksia. Selkeestikin niin tarvitaan vähän muistuttamista siitä että maihin ei saannut nousta. Markkeeraus treenit meni hyvin, paikallisti hyvin kaikki. Uoman yli kun tehtiin markkeerauksia niin palautuksissa Eddiellä meni vähän ilmansuunnat sekaisin mutta muuten meni kivasti. Tehtiin uomauitto motivoidusti ja pitää käydä tekemässä toistoja mahdollismman pian. TOKOa ollaan treenattu pieneissä osissa loppuviikosta, hallitreeni alkaa 2 viikon kuluttua.

Iita pentukin on ollut käymässä ekan kerran moikkaamassa Murua ja Eddieä perjantaina, Nannella on musta narttu pentu. Muru on Iitan täti ja Eddie serkku :) Muru ja Eddie ottivat heti leikittäjän roolit ja saivatkin aikaiseksi hepulin pienessä mustassa :)

Sera (Vesipedon Meritähti) on viikonloppuna startannut 3 kerran TOKO kokeessa ja saanut kolmannen ALO1 tuloksen ja TK1 tunnuksen, Onnea Minnalle ja Seralle!