Viikon aikana olen ehtinyt kerran tekemään pitkiä linjoja molemmille pellolla kolmeen eri suuntaan, niin että olen lenkin alussa jättänyt damit ja lenkin lopussa ollaan otettu noudot. Olen nyt suunitellut niin että sen mitä nyt tässä kiireessä ehdin niin treenaan linjaa eri maastoissa+maastovaihdoksia molemmille sivulta lähetettynä ja sitten taakselähetyksenä ja sen lisäksi pillipysähdyksiä. Lopun ajan hion TOKO liikkeitä. Joulun jälkeen aloitan markkeeraustreenit ja keväällä vesiohjaustreenit.Tavoite on nyt saada Eddie VOI luokan tasolle ohajuksissa ennen kun starttaan AVO luokassa ensi vuonna. Keväällä teen sitten uintihaku treeniä molemmille kun se tuntuu olevan nouseva "trendi" ja sitä emme ole treenanneet kun kerran yksikertaisesti ja se on pakko saada molemmille kuntoon ennen seuraavia startteja. Toivotaan lumetonta talvea :)

Torstaina olin perustottis ryhmän kanssa "Kaupunkiosuudella" jossa emme päässet ydin "keskustaan" asti koska oli jo tarpeeksi haastava kävellä pyörätiellä jossa eri häiriöitä ryhmän kanssa. Muru ja Eddie oli mulla mukana ja kävelivät 1,5 h mun perässä ja muiden häiriönä tosi näpsäkästi. Oli hyvää treeniä  kun en ehtinyt keskittyä heihin ollenkaan niin kulkivat vaan perässä ihmeissään -mutta ihmeen nätisti. Muru piti haukkua sadeviitta naiselle ensin kutta kun matka jatkui kävi haistelemassa ja totesi varaattomaksi, heilutteli häntää...