Oli hassu tapahtuma eilen. Tulin kotiin töistä ja kun olin hetken häärännyt niin mun piti lähteä pihalla käymään - yks kaks minun toinen kenkä "piha mokkasiinit" oli hävinnyt, tajusin että Eddie on kantanut sen "vahingossa" ulos ja unohtanut sen sinne ties milloin! (grgrlksjflsfj mokkaset sateessa..) No sanoin Eddielle oven pielessä että hae kenkä, se juoksi saman tien pihan halki lähes kompostiin asti taaimaiseen nurkkaan pimeyteen ja tuli mun kenkä suussa sieltä...tajusi mitä oltiin hakemassa mutta meni kyllä niin suoraan oikeeseen suuntaan että ihan kun sillä olisi ollut muistikuva, muinamiehenä vaan toi sen mun käteen ja istui mun eteen TÄSSÄ SE ON MAMMA - missä makupala!

Edellisenä iltana se se kantoi ylpeenä "jotain "suussaan sisällä näki sen ilmeestä kuinka muikeena se oli mitään ei näkynyt "tavara" oli niin pieni että sai piilotettu sen suuhunsa.(suu silleen mutrullaan, kävi Murullekin elvistelemässä vaikka Muru ei kyllä tajunut että mitä hienoa oli suussa) Lopuski tuli sohvalle istumaan meidän viereen ja sylkäsi karkin käärepaperin meidän syliin täs olis - missä palkka! On kyllä sellainen seppä!